fredag 18. mars 2011

Vårstemning



Selv om det snør tett har de siste dagene med sol gitt en fornemmelse av vår, og når det går mot vår er ikke påska langt unna. Etter inspirasjon fra bloggen "Små ting fra mitt hjerte og sinn" har jeg nå laget påskeegg som kan lyse opp litt i tida fremover.






Første gang jeg har laget slike egg, men vanskelig er det ikke.
Egget henger nå på en gammel kvist fra epletreet i hagen. 







I kjelleren i det gamle huset vårt finnes mye rart, og disse flaskene fant jeg der. De er fra min onkels vinproduksjon på 70-tallet, og står nå i vinduet bare til pynt. 


2 kommentarer:

  1. Hei!! Kjempefint egg! Moro at du fikk lyst til å prøve!! :) Det er jo så enkelt, og veldig dekorativt!! De gamle vinflaskene var flotte! Håper du/dere får ei superfin helg! Klem:)

    SvarSlett
  2. Enkelt og fint var det, og det blir garantert flere!!!

    SvarSlett