torsdag 11. august 2011

Gangen er så godt som ferdig!

Å pusse tar alltid lengre tid enn planlagt dessverre, og jeg hadde store planer om å få vist frem resultatet med før og etter bilder. Etter som at det har tatt litt tid har jeg klart å slette bildene jeg tok før vi startet, så da blir det bare bilder av resultatet. Kommoden har jeg pusset opp selv, og den ble selvfølgelig kjøpt på Bruktbo Levanger. Speil og knagger ble kjøpt hos Lyshagen i VerdalJeg leter etter noen bilder å pynte opp med, men jeg finner ikke akkurat det jeg vil ha. Jeg kommer sikkert over noe etter hvert tenker jeg om ingen har noen gode tips å komme med. Gangen er bitteliten med 3 dører og en stor trapp. Det gjør at vi ikke oppbevarer egne sko og klær i gangen. Vi oppbevarer alt på vaskerommet som har god plass. 

Nyt bildene;-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar