lørdag 13. august 2011

Blogglotteri!

Da er det på tide å feire bursdagen med et lite "dagen etter bursdagen - blogglotteri". Jeg har aldri hatt lotteri på bloggen før, så dette blir spennende. 

Du blir med i trekningen og får 1 lodd for hvert av følgende punkt: 
  • Skrive kommentar til dette innlegget
  • Fortelle om dette lotteriet på din egen blogg
  • Følg bloggen min

Altså max 3 lodd pr person. Frist for å være med er 31. August kl 23.59. Trekning blir gjort 1. september. 

Å så må man vel si noe om premien... 
Premien er en pakke med forskjellige stoffer. Ulike størrelser, farger og mønster. 2 av de små lappene som er i pakken (en med elger og en med blomster) er av stoffer jeg selv har fått trykt. 





Da er det vel bare å si lykke til!

7 kommentarer:

  1. Fant deg hos Containergirl, og har sett på alt det flotte du gjør med gamle møbler og herlig hekling m.m.
    Og her er det attpå til lotteritid:O)
    Jeg legger meg som følger, men et tips, legg følgeboksen din lenger opp;)
    Klemmings;)

    SvarSlett
  2. Hei og hopp!! Snublet over bloggen din via containergirl. Denne bloggen vil jeg følge å bli med på dine flotte ide vandring...spennende!!
    2 lodd til meg..hilsen Eileen

    SvarSlett
  3. Heisan fant bloggen din via Containergirl. Nå har jeg kost meg her inne etter en rundtur rundt. Du har både gode bilder å kose seg med, og gode ideer som gir masse inspirasjon. Nå har jeg lagt meg til som følger og venter i spenning på blogglotteri ;o)

    SvarSlett
  4. Som flere her fant jeg deg på bloggen til Container girl. Kjempefin blogg du har. Legger deg til i blogglista mi jeg så jeg kan følge deg. Så dette blir vel 2 lodd :-)

    SvarSlett
  5. Jeg trekker gjerne 2 lodd! Så stilig elgstoffet var :D Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Jeg fant deg også hos containergirl :0)
    Blir spennende å følge deg!
    Legger deg til i blogglista mi også, så finner jeg deg lettere igjen :0)
    Trekker tre lodd i lotteriet jeg, og krysser fingra!!!

    SvarSlett
  7. Så koselig en blogg og du er jo allerede følger av min blogg, da blir jeg selvfølgelig følger av din også! Og så trønder-pi da:-) Jeg hiver meg med i konkurransen og tar gledelig 2 lodd!

    Hilsen Maratonjenta!

    SvarSlett