torsdag 18. august 2011

Farge sort

Sukkertøy for øyet har laget en fargeutfordring, og denne gangen er fargen sort. Klarer ikke helt å la være å lete rundt i huset etter sorte ting, og det overrasket meg faktisk at jeg har så mye sort. Masse sort faktisk! Satte sammen et lite knippe av hva jeg fant slik at jeg kan huske det til senere også...


 Katten i stein vandrer litt rundt i huset. Akkurat nå står den i vinduet på kjøkkenet. Mummikopp i sort er jo en selvfølge i min samling av mummikopper, og bildene av noen av mine forfedre er i sine originale rammer. Bildene henger på tømmerveggen på stua, og den har faktisk flekker av sot etter den gamle grua som sto der en gang i tiden. Herlig med slike merker som setter sitt preg på hjemmet vårt. Klokka på kjøkkenveggen er lett synlig mot hvit vegg, og minner meg om at det er sengetid. Sist men ikke minst er teksten på dymotape som Jenny laget til engelskboken sin noe av det vakreste. Hun var skikkelig fornøyd!

1 kommentar: