tirsdag 9. august 2011

Gode ideer?

En lang bloggpause, og en lang sommerferie er over. Det har vært en innholdsrik tid på mange måter, så nå er det på tide å komme i gang med hverdagen igjen. I sommer var vi som vanlig på hytta i Sverige. Herlige, late dager i den svenske skjærgården gjør godt for både store og små. Ungene badet konstant så lenge de var våkne, uansett vær. De møtte sine faste sommervenner igjen og fikk nye minner som vi kan tenke tilbake på. 



Det finnes nok av steder å finne inspirasjon når man reiser rundt i Sverige. Det kryr av loppis og håndtverk overalt. Jeg har etterhvert fått en forkjærlighet for fat og serveringsfat og på en designbutikk i Hudik som heter "piafdesign"  hadde de serveringsfat med motiver fra byen. Vet ikke om dette var mitt favorittmotiv, men det gav meg en idé....
Finnnes den noen mulighet for at jeg kunne lage mitt eget fat? Jeg har noen motiver liggende som jeg gjerne skulle ha brukt til noe. Jeg må tenke litt på saken og se om jeg kan finne et fat jeg kan feste motivet til. I mellomtiden kan dere få en liten smakebit om hvordan det kan bli... 





Tips og ideer til andre motiver , og hvordan jeg skal få gjennomført prosjektet på tar jeg gjerne i mot ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar