onsdag 8. februar 2012

Vårlig?

NIBs utfordring i februar er vårlig vegg. Når jeg leser en slik setning starter jeg ubevisst å se meg rundt etter vårfarger og vårsymboler, men det er ikke så enkelt når det er mørkt og kalt ute. Snøen ligger godt enda også, så det er ikke mye som minner om vår! En enkel, ensom blomst finner jeg til slutt, og den er nok det nærmeste jeg kommer vårtegn enn så lenge. Flaks for meg står den på stua hvor veggene er kledd med smartpanel - det var jo også ønskelig i utfordringen. 

Så om ikke dette gir den store vårfølelsen, så er det en sped start som alt det andre. 





Kan vel gi en større fornemmelse av gamle saker og støv enn vår, men likevel;-)

2 kommentarer:

  1. En sped start på vårlige farger er herlig! Om ikke lenge blir det mer vår ute også, det blir deilig og imellomtida kan vi kose oss med vårfargene inne.
    Herlig farge på lampa di!
    Ønsker deg en god torsdag. Snart helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
    Svar
    1. Så sant, så sant! Våren kommer den;-) Ønsker deg en fin helg!
      Klem Birgitte

      Slett